wtorek, 12 sierpnia 2014

Hello my new life, again

Cześć, tu Ania.
Postanowiłam zacząć od nowa. Myślałam przez jakiś czas i pomyślałam nie, nie mogę się poddać, nie mogę udawać że coś robię. Postanowiłam być bardziej stanowcza, jeśli nie jem po 16 to nie jem i nie ma że mama mi każe, nie jem i koniec.

Wymyśliłam nową dietę, wygląda ona tak, jem do 600 kcal. Nie jem od 16.00, nie jem słodyczy, fasd foodów i innych takich śmieci. Piję co najmniej 2-4 szklanki herbaty i 1-2 litr wody. Ćwiczę na razie 30 brzuszków, 30 przysiadów, 30 minut rowerku, 30 minut pajacyków, 30 minut skrętów tułowia, rozciąganie i 20 pompek.

W wolnych chwilach postanowiłam też pisać opowiadanie, dzięki czemu zajmę się czymś i nie będę myślałam o jedzeniu. Jeśli chcecie zajrzeć, serdecznie zapraszam. KLIKNIJ TUTAJ --> OPOWIADANIE


Ode mnie to wszystko na dziś, nie zapomnijcie o komentarzu i pozostawieniu linku do swojego bloga. Pozdrawiam, Ania ♥

8 komentarzy:

  1. Kochanie, wierzę, że sobie poradzisz. Tylko pilnuj się, żeby Cię nikt nie przyłapał.
    Moja waga startowa była taka sama, jak Twoja obecna i zeszłam z tego troszkę poniżej 47kg.
    U mnie to wyglądało tak, że z Pro-Any przeskoczyłam w prawdziwe zaburzenia odżywiania, siedziałam troszkę w szpitalu, później dostałam skierowanie na oddział w szpitalu psychiatrycznym, teraz jestem pod opieką terapeuty i powoli z tego wychodzę. Dlatego proszę, uważaj na siebie.
    Zamierzam Cię wspierać z całych sił. Będziesz chudziutka, lekka jak piórko!
    Walcz tam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) potrzebuję waszej pomocy dziewczyny. Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić, mogłabym ciągle jeść, jedzenie ciągle zajmuje moją głowę, mam straszne wyrzuty sumienia z tego powodu już nie wiem co mam zrobić. Chciałabym przejść na 3 dniową glodowke ale boję się ze nie dam rady :c może ktoś chciałby się dołączyć, w końcu razem zawsze łatwiej... Jeśli któraś z was by zechciala to zostawiam emaila
    majaxx.890 @o2.pl
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam na imie Ala i mam 14lat. Wazę 48kg przy wzroście 158cm. Chciałabym schudnąć jeszcze do 40kg. Mam jednak inny problem. Chciałabym nosić czerwona bransoletkę ale sadze ze nie zasługuje na to. Ze jem za duzo. Oto moj codzienny jadłospis. Powiedzcie mi prosze co moge zmienić zeby szybciej schudnąć. Odchudzam sie od około miesiąca i spadło dopiero 5kg.
    Śniadanie: jogurt grecki 0% - 80kcal
    Obiad: mleko kokosowe z Corn Flakes lub bananem czy borówkami - 120kcal. Dodatkowo pije 7-8kubkow zielonej herbaty lipton z mieta. Obiad jem około 15/16 a śniadanie miedzy 9-10. Co moge zrobic zeby do września schudnąć chociaz do 45kg?! Pomóżcie i nie poddawajcie sie motylki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko 30 minut pajacyków? Wiesz ile to jest? Nie chciałabym byś padła ze zmęczenia.. Btw moja imienniczka <3 Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://my-way-to-be-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 minut pajacyków to wyzwanie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dasz radę, ale uważaj żebyś nie padła, bo jakby nie było przy ograniczaniu jedzenia mamy mniej siły :) Powodzenia :) Dopiero co założyłam bloga, ale zapraszam: wemustbeperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do pierwszego bloga prowadzącego spis blogów pro ana!
    http://pro-ana-spis.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, TO DLA MNIE WIELKA MOTYWACJA, DZIĘKUJĘ MOTYLKI ♥♥♥

♥ Masz zamiar w tym komentarzu mnie wyśmiać lub wyśmiać Anę? Jeśli tak to sobie podaruj.
♥ Masz zamiar w tym komentarzu spamować? Jeśli tak to sobie podaruj.